تعداد صفحات ترجمه شده 25
نشریه اویر
فرمت word بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت
فایل دانلودی شامل فایل word ترجمه و فایل pdf مقاله
چکیده
کاربرد رسانه های اجتماعی فراگیر گشته و سازمان ها نیاز است که این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خودشان مدیریت نمایند. شرکت ها برای تعدیل رویکردشان نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن را ضروری می یابند و قابلیت های بازاریابی جدیدی را توسعه می دهند که رضایت مشتری را تسهیل می نماید.
هدف از این مطالعه بررسی این امر است که چگونه استفاده از رسانه های اجتماعی میتواند به شرکتها در ساخت قابلیت های جدید CRMکمک نماید و در نتیجه استراتژی های پذیرش بازاریابی و عملکرد کسب و کار را بهبود بخشد. ما پیشنهاد می نماییم که قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اجتماعی زمانی حیاتی است که شرکتها رسانه های اجتماعی را در استراتژی های بازاریابی خودشان برای بهبود تعهد مشتری و عملکرد شرکت ادغام نمایند.
ما به طور تجربی داده ها را از ۲۳۲ شرکت با استفاده از پایگاه های داده سالانه فیس بوک، کامپوستات آمریکای شمالی، و گلوبال فاندامنتال برای دوره سالهای ۲۰۰۴ – ۲۰۱۴ تحلیل می نماییم. این مطالعه با تایید شکل جدیدی از قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – CRM اجتماعی – با استفاده از چارچوب های نظری دیدگاه مبتنی بر منابع و قابلیت های پویا، و با نشان دادن این امر که کاربرد رسانه های اجتماعی با تقویت تاثیر مثبت قابلیت های اجتماعی CRM بر عملکرد شرکت نقشی تعدیل کننده را ایفا می نماید، به نوشتارهای موجود کمک می نماید.
برای
انجام پایان نامه و مقاله تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قابلیت های ارتباط با مشتری
چاپ مقاله ISI | آموزش اکسپت گرفتن و درج نام در مقالات آماده
ترجمه مقاله ISI بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت های ارتباط با مشتری
های ,میشود ,پنجرۀ ,تازه ,باز ,کلیک ,تازه باز ,پنجرۀ تازه ,در پنجرۀ ,باز میشود ,کنید در
درباره این سایت